درد دنبالچه دارم طبیعیه؟

۶ پاسخ

طول سرویکستو دیدی چندهه

اره معمولا تا اخرشم هست

ارره منم دارم اذیت میشم

وای من میمیرم از دردش خیلی وحشتناکه موقع نشستن و جابه جا شدن

ارع عزیزم منکه هنوزم دارم😕😖

اره عزیزم من که چند هفتس نمیتونم راحت بشینم

سوال های مرتبط

مامان آروشا❤️ مامان آروشا❤️ هفته سی‌ام بارداری