۹ پاسخ

فک کنم اونا باید سال اول باباتون هست بیان
جای ما که اینطوره
به رسم خودتونه
رسمی هم ندارین که برین

رسم و رسوم هر شهری فرق داره
ولی سمت ما معمولا میرن خونه کسی که بستگان نزدیکش فوت شدن
یعنی باید بیان پیش شما

رسم شما رو نمیدونم اما ما رسم داریم که همه عید باید برن خونه صاحب عزا و براش کادو ببرن . صاحب عزا عید دیدنی نمیره .

ما رسم داریم کسی ک عزادارع بریم پیشش روز اول عید خودش جایی نمیرع

ببین شوهرت چی میگه .اگر اصرار داره فقط اونجا برو

ما سال اول رو کنار مزار اون عزیزی ک از دست دادیم هفت سین میچینیم

خدارحمتش کنه عزیزم، طرفای ما رسم براینکه عید میرن دیدن کسی که عزاداره،،ولی خب اگه شماها این رسم ندارین برو دیدنشون عیدهم تبریک بگو به هرحال بزرگترن عزیزم،

عزیزم خدا روح پدرت شاد کنه همه چی بستگی ب رسوماتتون داره اگ ب شدت ب رسم و رسومات پایبندین همونو انجام بده...
طرف ما اگ‌همچین شرایطی پیش بیاد دختر دیگ‌چون عزادار بوده جایی نمیره خونه میمونه خانواده شوهرش میرن پیشش براش عیدی هم میبرن حالا بعد از اون دعوتش کنن میره

آره گلم برو و تبریک بگو

سوال های مرتبط

مامان 🍒ایلین موفرفری مامان 🍒ایلین موفرفری ۱ سالگی
مامان 🍒ایلین موفرفری مامان 🍒ایلین موفرفری ۱ سالگی
مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 ۱ سالگی