مثل بچه من شده
فردا داروهای که داده رو میفرستم ولی سعی کن دستگاه که گرفتی زودتر از دو ساعت بیرون نیاری من میاوردم زردی بچم خوب نشد دوباره دستگاه گرفتم
یه سری دارو هم داده جدیدا که داخلش شیر خشت هست
من آخر مجبور شدم ببرم حجامت کنم چون اینقدر بچمزرد میشد دستگاه بی فایدس
خنک نگهش دار،بهش قطره نئو ناستر بده هر ۶ساعت۵قطره،شیر تند تند بده بخوره بیشتر دفع کنه،اگه شیرمادر میخوره روزی یکبار یه قاشق ترنجبین دم کن بخور.
لباس زیاد تنش نکن تندتند شیر بده حموم هم هفته ۳ بار ببرش هرچند میگن تغذیه مادر ربطی ندارع ولی عرق کاسنی هم خوبه بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.