۲ پاسخ

منم دوبار زیر دستگاه گذاشتم نیومد پایین یه کپسولی دادن خوب شده الان

حتما ببرش دکتر و پیگیری کن
دختر منم بعد اینکه کامل خوب شده بود دوباره از ۱۷روزگی زردی گرفته😭
بچم ۳۶هفته هم دنیا اومده دکتر گفت شاید تا ۲ماهگی زردی داشته باشه

سوال های مرتبط