نه انشالله همونه پسره برای منم دعا کن تغییرکنه
دختر خداروشکر بچت پسره اجی برا منم دعا کن
آره بابا
پسره عزیزم
اصلا یه درصد بهش فکر نکن
نگران نباش بروشیرینی دختر منو آماده کن😄😄😄😄
بمنم گفت صدرصد پسر
تو برگه هم نوشت شومبولشم نشون داد
ولی بازم میگم نکنه با بندناف اشتباه گرفته
بهترین موقع اش ۱۸ هفته ست عزیزم
من هم NT و هم ۱۵ هفته و سه روز رفتم گفت پسره و آنومالی هم گفت پسر. البته هر سه جا رو جای معتبر و خوب رفتم.
پدره مارو دراوردی تو 😂
راستش من آزمایش تعیین جنسیت هم داده بودم گفته بودن پسر
ولی باز نگرانم نکنه تغییر کنه
منم انتی گف دختر انتی هم گف فقط احتمال میدم دقیق نمیگم
بعدش ۱۵ هفته رفتم سونو گف 100درصد پسره مطمن باش
نگران نباش دختر...همون پسره
نگران چراا ولی ۱۵هفته قطعیه
مخصوصا اگه بگه پسر که پسره دیگه
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.