سلام دوستان 15هفته جنسیت بگه درسته نگرانم 🥺🥺

۱۴ پاسخ

نه انشالله همونه پسره برای منم دعا کن تغییرکنه

دختر خداروشکر بچت پسره اجی برا منم دعا کن

آره بابا

پسره عزیزم
اصلا یه درصد بهش فکر نکن
نگران نباش بروشیرینی دختر منو آماده کن😄😄😄😄

بمنم گفت صدرصد پسر
تو برگه هم نوشت شومبولشم نشون داد
ولی بازم میگم نکنه با بندناف اشتباه گرفته

بهترین موقع اش ۱۸ هفته ست عزیزم

من هم NT و هم ۱۵ هفته و سه روز رفتم گفت پسره و آنومالی هم گفت پسر. البته هر سه جا رو جای معتبر و خوب رفتم.

پدره مارو دراوردی تو 😂

راستش من آزمایش تعیین جنسیت هم داده بودم گفته بودن پسر

ولی باز نگرانم نکنه تغییر کنه

منم انتی گف دختر انتی هم گف فقط احتمال میدم دقیق نمیگم

بعدش ۱۵ هفته رفتم سونو گف 100درصد پسره مطمن باش

نگران نباش دختر...همون پسره

نگران چراا ولی ۱۵هفته قطعیه

مخصوصا اگه بگه پسر که پسره دیگه

اره

سوال های مرتبط

مامان لیان مامان لیان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه 🐣💓 مامان جوجه 🐣💓 هفته نوزدهم بارداری
مامان طیب مامان طیب ۴ ماهگی
مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری