۹ پاسخ

خب بچت الان بخوای بری سونوگرافی مشخصه جنسیتش ولی بازم تورو برای هفته ۱۶ تا ۱۸ بارداریت ی سونو دیگه هم باید بری ببین کدومش صلاح

تولدت مبارک عزیزم انشالله بچتو سالم و سلامت بغل بگیری انشالله❤️🤲

اگه سونو کارش خوب باشه از هفته ۱۳ مشخص میشه من تو ۱۴ هفته رفتم دقیق گفت

مبااااارک عزیزم🎂🎂🎂🎂

خب صبرکن باانونالی برو

فقط براجنسیت بری

مبارکه عزیزم
منم فردا میرم ۱۴ هفته و ۳ روز هستم
توام اگ‌ بری احتمال زیاد نشون بده

اره بابا مشخصه

من مثل شما بودم رفتم گفتند.

سوال های مرتبط

مامان آراد🌺 مامان آراد🌺 ۵ ماهگی
مامان لیان مامان لیان روزهای ابتدایی تولد