مامانا دوسه روزه بچم زیاد تکون نمیخوره🙃🍂

۶ پاسخ

یعنی اشکالی نداره

برو بیمارستان یه اکو قلب بده دکتر من اینو گفت بهم

منم هفته قبل دوسه روز کمتر حرکت داشت واقعا نگران میشدم اما الان بهتره البته دیگه ضربه نمیزنه محکم مثل قبل انگار کش و قوس میده خودشو
داره کندوکاو میکنه تو شکمم انگار
پرسیدم گفتن طبیعیه این هفته ها

برو زایشگاه ان اس تی بگیر چند روز پیش یکی از بچهایی ممنم تکون نمیخورد گفت ترسیده همه چیزشون خوبه بری خیال خودت راحت میشه چیزی نیستا ولی برو اجی پشت گوش ننداز

فکرکنم جاشون تنگ تر میشه کمتر تکون میخورن دیگه

حتما برو ان اس تی بگیر تو زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری