۱۳ پاسخ

عه منم غقط برا دخترم خریدم خودمون فعلا هیچی تا بعد عید

منم هیچی نخریدم

مبارکه گلم ...منم فقط برادخترم گرفتم ..براخودمون هیچی

مبارکه عزیزم منم یه دست برا دخترم گرفتم و یه شومیز خونگی واسه خودم

بعدشم قیمت‌ها دم عید گرونه

من خودم از اول زمستون خورد خورد پول گرفتم هر دفعه یه چیز خریدم شوهرم دیگه ام غر نمی زنه چه خبر آنقدر زیاد فقط یه کفش خریدم یه شلوار

به نظرم این روش که بزاری شب عید کل لباس بخری اشتباه

مبارکه عزیزم 😍
ماهم امسال فقط واسه پسرم خرید کردیم امیدوارم موقعیتش پیش بیاد هممون با دل خوش خرید کنیم 🌱

منم هیچی نخریدم

ای جان مبارکش باشه😍

مبارک باشه عزیزم ب خوشی بپوشه دخترزیبات❤️😚

مبارکه عزیزم
اینا با هم چقدر شد؟

مبارک باشه گلم
چند شد همش؟
من یه شلوار خریدم 800
یه تیشرت 320
کفش 980

سوال های مرتبط