اتو مو اصلا خوب نیست
پروتئین تراپی عالیه اصلا مثل کراتین اینا صافی نمیده که صد درصد
اتو مو میسوزونه موهاتو در دراز مدت اسیب خیلی زیاد میزنه
پروتئین خیلی صاف نمیکنه ۵۰٪صافه
من کراتین کردم خیلی عالیه
نانو ریباندینگ انجام بده من خیلی راضیم کراتینه ولی با مواد گیاهی
لیز .
مک
رمینگتون من دارم راضیم
اما اتومو با پروتیین فرق داره. اتومو رو خیلی وقتا ادم حوصلش نمیشه بکشه و زمان برهم هست اگه بخواد با دقت بکشه اما پروتیین تراپی دیگه تا چندوقت راحتی از حموم میای موهات لخته
عزیزم کراتین ریزش مو میاره، پروتیین تراپی خوبه
اتو مو که باید توی خونه داشته باشید اما پروتئین نسبت به اتو اسیبش کمتره دیگه
با اتو فقط موهاتو نابود تر میکنی پروتیین صافی صد درصد نداره که آنقدر لخت بشه مگر اینکه موهای خودت صاف و لخت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.