چرا اسم پسر کمه ☹️دلم اسم کوچیک و ناز میخواد هیچی به دلم نمیشینه
من نی نی دخملی هست ولی چند روز پیش اسم یه پسر دیدم اُکتای خیلی جالب و خاص بود
ترکی هست فک کنم
آرن،آران،نيواد،الوين،اِرميا اينا هم قشنگن
هامين،ميلان،آروين رو پيدا كردم از بين اسامي چطورن؟
اسم پسر ک شیک خوش اوا خوش معنی باشه واقعا کمه🥹🥹🥹منم دنبالشم
لیام - برسام - ویهان - مهراد - آراز - آراد - تیام - دیار
اکبر💗💗💗💗💗
من دایان ارتا لیام نویان شاهان دوست دارم
اِلوین 🩵
من آریو...آرن..آرون دوست دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.