پوشک
شیر خشک‌.فرزند.

تصویر
۷ پاسخ

آمین
چه عجب اینجا یکی دعای خوب کرد چند وقته همش دعواست و نفرین

آره امسال سال بسیار سختی بود برای همه هموطنانم،برای ما سخت تر با مریضی مادرم....‌
انشاالله همه چیز درست خواهد شد به بهترین شکل ممکن با ظهور امام زمانمون
وافوض امری الی الله
خدایا همه چیز را به تو می سپارم

الهی امین

الهی آمین

الهی آمین

امین.

قبل این ک جنگ بشه هم ۴۰۴ بدترین سال من بود . سالی بود ک من از نظر روحی مردم .‌ اگه دخترمو باردار نبودم هزار بار خودمو خلاص میکردم . از اون روز هم هر روز ارزوی مرگ دارم 😔 قلبم شکست ولی دارم روزگار میگذرونم و همه فکر میکنن من چقدر خوشبختم . با هیچ کس دردو دل نتونستم بکنم چون نخواستم کسی بفهمه و تو خودم ریختم . ان شاالله بچم ک بدنیا بیاد خدا عمر منو بگیره و برا همیشه اروم بگیره قلبم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دریا🌊 مامان دریا🌊 ۴ سالگی