ماشالله بهش عزیزم عالیه پسر من فقط در حد یه آدمک میتونه😬
عالیه پسر من ۴سالشع فقط خط خطی میکنه
شما جطوری بهش یاد دادین؟
ماشالله
خیلی خوبه دختر من فقط آدم میکشه. همه نقاشیاش آدمای مختلفه با موهای فر بلند و کفشای تیز(به قول خودش)
اینم دختر من کشیده البته بهتر از این هم خیلی کشیده
افرین عالیه عزیزم
افرین بهش😍
تو این سن باید بتونن همینطور قشنگ ،نقاشی بکشن
خیلی خوبه🥰
اره عالیه👌افرین بهش
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.