اینو دخترم کشیده خوبه؟
پوشک
شیر خشک

تصویر
۱۰ پاسخ

ماشالله بهش عزیزم عالیه پسر من فقط در حد یه آدمک میتونه😬

عالیه پسر من ۴سالشع فقط خط خطی میکنه
شما جطوری بهش یاد دادین؟

ماشالله

خیلی خوبه‌ دختر من فقط آدم میکشه. همه نقاشیاش آدمای مختلفه با موهای فر بلند و کفشای تیز(به قول خودش)

اینم دختر من کشیده البته بهتر از این هم خیلی کشیده

تصویر

افرین عالیه عزیزم

افرین بهش😍
تو این سن باید بتونن همینطور قشنگ ،نقاشی بکشن

خیلی خوبه🥰

اره عالیه👌افرین بهش

عالیه

سوال های مرتبط

مامان دریا🌊 مامان دریا🌊 ۴ سالگی
مامان پسرم دنیامه مامان پسرم دنیامه ۴ سالگی
مامان سلین خانوم مامان سلین خانوم ۴ سالگی
مامان تانیا 👧🏻 مامان تانیا 👧🏻 ۴ سالگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۴ سالگی