اینو برا دخترم گرفتم برا کمخونی خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

اصلا خوب نیست دو سال مدام دادم دخترم خورد اهن خونش ۱۱بود بعد دو سال شده ۱۳

خیلی خوبه من همیشه آیروفیکس استفاده میکنم برای پسرم

بله خوبه دکتر به دخترم داده از همین

قیمتش چنده عزیزم

اره عزیزم ۵ سی سی

ازمایششو بفرست بگم چقد بدی

سوال های مرتبط