۵ پاسخ

بله من مادرم پختن یکسری تو راهی میدن بعد هم که تمام شد بعضیا میان دیدن ولی الانا همه مشغول چیزهای دیگری شدند

یا پول میدن یا شیرینی میبرن ولی برای فامیل همسرم این رسما نیست ولی من تو ظرف اشی که دادن من نبات گذاشتم تا خالی نباشه

ما شیرینی میبریم

ما هیچی نمیدیم .
فوقش برا سربازه . آجیلی چیزی برا تو راهیش میدیم

بستگی به درجه فامیلی داره😅
پسرعمو اینا باشه پول میدیم
دورتر باشه گلی، شیرینی

سوال های مرتبط

مامان پسرم دنیامه مامان پسرم دنیامه ۴ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۴ سالگی