مامانابچه های شمام همش دستاشون مشته؟؟؟

۱۱ پاسخ

آره پسر منم دوتا دستاشم مشت میکنه😃

آره

قراره بوکسور شن انشاالله😅

همیشه نه

مال من من مشت محکمه نمی‌دونم کیو میخواد بزنه که حتی وقتی می‌خوام دستشو بشورم مشت رو باز نمیکنه سفت میگیره

بله
خیلی کم بازه

اینقدر مشت میکنن بد نیست؟

شدید😂

اره😅😅

اره همیشه😅

همیشه نه بیشتر بازه

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۹ ماهگی
مامان آدرین🌊 مامان آدرین🌊 ۱۶ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی