۵ پاسخ

ولی خیلی حس بدی میده روش ژیلت کشیدنی
گز گز میکنه ،😖

اره بابا اگر زخم نباشه میشه دیگ

میشه ولی من چون میترسم بعد دوماه اینا شیومیکنم

آره بابا میشه من حتی بعد از یکماه پودر موبر زدم نه له شد نه اذیت شدم

بعد از کشیدن بخیه بله میشه با ژیلت

سوال های مرتبط