۳ پاسخ

اگ ميدوني تشنج ميكنه اصن نبايد بخابي خطرناكه واسش

بیشتر بچه ها تو خواب وقتی تب دارن تشنج می‌کنن.واینگه وقتی تب داره خودت نخاب تند تند چک دمای بدنش را و پاشویه کن.اگر خیلی بالا رفت ببر دکتر

اره عزیزم تب بچه خیلی مهمه اگر دلیل ذیگ آی در پی تشنج نباشه

سوال های مرتبط