۱۶ پاسخ

عکس بده ببینم چطور شده

من کاشت نمیکنم، ناخن خودمه، فقط با پودر ترمیم میکنه
۴۵۰ خیلی از کارش راضی ام، خیلیا ازم میپرسن کجا میری

ترمیم ۶۰۰ دادم کاشت فکر کنم ۱ تومن باشه

دیروز لمینت و ژل زدم ۴۶۰ شد

من فقط لمينت و ژل ٨٠٠

کاشت طرف ما پارسال 1تومن ب بالا بود امسال نپرسیدم

۵۸۰ کاشت

بله ترمیم لمینت۴۸۰

کاشت اولیه ۶۰۰

۶۰۰

بله ترمیم امروز رفتم ۵۰۰ کاشت اولیه۹۵۰

دوستم هفته پیش زده بود ی تومن

سه شنبه رفتم ترمیم ۱۳۰۰

کاشت کردم ۲۳ ام ۵۰۰

من فردا میرم. کاشت با ژل ‌۵۵۰ گفته
ژلیش هم ۲۰۰ گفته

۵۰۰ امروز

سوال های مرتبط

مامان موفرفری🩷 مامان موفرفری🩷 ۳ سالگی
مامان موفرفری🩷 مامان موفرفری🩷 ۳ سالگی