۹ پاسخ

بتامتازون بزن براش

الهی شاید حشره ای چیزی نیش زده یا ب لباس یا شوینده لباس حساسیت داشته یا به یه غذایی چیزی

شاید گرمیش کرده خارش گرفته

حساسیت

من بردم دکتر گفت بخاطر اب دهنشه اسیدیه اینجوری میشه
کالاندولا زدم خوب شد

بچه منم اینجوری شد بردم دکتر گفت غذای بدون ادویه بده بهش ده روز یکبار حمامش بده بخاطر مواد شوینده دوتا پماد بهش داد اونارو استفاده کردم یدونه کرم نرم آبرسان با یه شربت ضد حساسیت که خداروشکر خوب شد الان غذای پر ادویم میدم خداروشکر خوبه

شاید گرمشه یا یقه لباسش اذیت میکنه

حمومش کن شاید شیر ریخته یا عرق کرده

عرق سوز شده

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی