۳ پاسخ

آره پسر منم همین بود تا 1 ماه پاراکید میمالیدم به لثه هاش خیلی کمم میدادم بهش

اره برا دندون.دکتر به من گفت پاراکید بریزم رو انگشتم باهاش لثه هاشو ماساژ بدم

احتمالا بخاطر دندون
اره پاراکید خوبه

سوال های مرتبط