۳ پاسخ

اره خوبه

آره شیرو زیاد میکنه ولی چرب نمیکنه آبکی میشه .من یک روز در میون امگا۳ هم میخوردم که چرب بشه

برا من ک خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱۳ ماهگی