من همینجوری بودم چشام درد میگرف نور اذیتم میکرد تهوع میگرف منو..خلاصه خیلی سردردهای بدی میگرفتم تا اینکه دکتر مغزو اعصاب رفتم ام آر ای و سی تی اینا..میگرن عصبی دارم و سینوزیت حساس..سردرد های میگرن خیلی بده ..حتما یه دکتر برو..چک کنه علائمتو
احتمالا فشارت بالاس
منممم اینطوریم من میخوابمم برند میشم چشمام سنگینن
منم میشم تهوع میگیرم چندروز طول میکشه تا خوب بشم باهیچی اروم نمیشم چشمام از درد باز نمیشه گاهی تو خوابم درد میکنه
اگه حالت تهوع هم داری ممکن میگرن داشته باشی
شاید چشمات ضعیفه ک سردرد میشه
چشمات ضعیفه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.