هفتسین پارسال
من با ظرفای خونه چیدم
این هفت سین پارسالمه امسالو هنوز کامل نچیدم
من امروز میچینم برم خرید
این.
خوشبحالت تو خونه خودتی🥲ماهایی ک دوریم از خونهامون😔
من عکسشو گذاشتم تو تاپیکم میتونی ببینی😇 اتفاقا منم چند ساله که تو ظرفای مختلف میذارم، نیازی نیست ظرف مخصوص بگیری، اینجوری ام قشنگ میشه 🙂
منم فردا میخام بچینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.