۱۲ پاسخ

واسه خودم هیچی نخریدم نا من نه شوهرم
واسه سه تا بچه هام کامل گرفتم
بچن دیگه دلشون شادی میخواد

من برای خودم نخریدم شوهرمم نخرید ولی برای پسرم سه تا ست بیرونی با یک لباس خونگی گرفتم

من موهامو یه ماه پیش رنگ کردم ولی لباس هیچی نخریدم بچه ام لباس داره. شوهرم هم کت شلوار خریده برا اداره همونو عید میپوشه فقط من لباس ندارم☹️

ما هم هیچی نخریدیم ، البته دل و دماغ خریدنم نداریم که بماند... پول هم نیست😄

من برا دخترم خریدم برا خودم فقط تو خونه ایی گرفتم شوهرم که هیچی نخرید گفت نمیخوام 😑 گفتم خود دانی

واسه خودم خرید نکردم
واسه رستا خرید کردیم
خودم فقط رفتم آرایشگاه موهامو رنگ کردم

ماهم دلمون خرید میخواد ۳،۴روز رفتیم بازار لباسامون خریدیم

من خودم نخریدم شوهرمم نخرید برا پسرمم نخریدم والا

منم نمیخواستم بخرم ارزون بود خریدم یکی دوتا

کسی نیست بچمو نگه داره من خرید کنم. حتی ی ارایشگاه و اصلاح نرفتم خیلی دلم گرفته😔

ماهم هیچی نخریدیم ،واسه دخترمم مامانم و خواهرم خریدن،خودم ی ادکلن میخوام که پنج تومنشو مامانم امروز عیدی داد بهم،حالا تا اخر عید صبر میکنم ببینم بقیشم جور میشه یا نه 😅😅

من یماه پیش خریدم کلا عادت شوهرمه میگه تا بازار شلوغ نشده برو بخر
فقط یه شال چند روز پیش خریدم اگ به الان مونده بود فک کنم نمیخریدم

سوال های مرتبط