اگه موهاتو بوتاکس یا پروتئینه کنی
رنگ و دکلره تقریبا از بینش میبره
مخصوصا دکلره
و بوتاکس جنبه درمانیش بیشتره
پروتئیه جنبه صافیش
و یک چیز دیگه اگر پروتئین تراپی کنی و قبلش دکلره کرده باشی بعد از پروتئین تراپی چند درجه موهات روشن تر میشه و رنگساژت کلا از بین میره میشه زرد عقدی موهات
حدود ۶ ماه میمونه چند روز بعدش میتونی رنگ بدون آمونیاک بدون دکلره انجام بدی
دکلره صافی و احیا موهات رو از بین میبره
بوتاکس بیشتر احیا می کنه صافیش کمه.
اگه صافی بیشتر مدنظرته پروتئین عالیه هم صاف میکنه مورو هم تقویت /و اینکه اگه قصد انجام رنگو دکلره داری اول ابنکارو انجام بده بعد پروتئین یاحالا بوتاکس کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.