پوشک
زایمان
فرزند پروری
شیر خشک

تصویر
۴ پاسخ

اگه موهاتو بوتاکس یا پروتئینه کنی
رنگ و دکلره تقریبا از بینش میبره
مخصوصا دکلره

و بوتاکس جنبه درمانیش بیشتره
پروتئیه جنبه صافیش

و یک چیز دیگه اگر پروتئین تراپی کنی و قبلش دکلره کرده باشی بعد از پروتئین تراپی چند درجه موهات روشن تر میشه و رنگساژت کلا از بین می‌ره میشه زرد عقدی موهات

حدود ۶ ماه میمونه چند روز بعدش میتونی رنگ بدون آمونیاک بدون دکلره انجام بدی
دکلره صافی و احیا موهات رو از بین می‌بره
بوتاکس بیشتر احیا می کنه صافیش کمه.

اگه صافی بیشتر مدنظرته پروتئین عالیه هم صاف میکنه مورو هم تقویت /و اینکه اگه قصد انجام رنگو دکلره داری اول ابنکارو انجام بده بعد پروتئین یاحالا بوتاکس کن

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی