پوشک
فرزند پروری
شیر خشک

تصویر
۸ پاسخ

چرا اتفاقا من خیلی دوس دارم عکس غذاشونو میزارن اصلا کیف میکنم ایده میگیرم یاد میگیرم

والا من خوشم میاد تازه
ادم ایده میگیره😕

من خودم تا حالا نذاشتم عکس غذا،ولی اگه کسی بزاره مشکلی ندارم اتفاقا خیلی خوشم میاد عکس غذا بزارن
هم ممکنه از تزئینش ایده بگیرم هم یادم بیاد خیلی وقته این غذا رو نپختم هم خوشحال میشم یه خانوم امروز حوصله و وقت غذا پختن واسه خانوادشو داشته
ولی واقعا نمیدونم عکس گذاشتن درسته یا غلط

عکس غذای بچه بذاره خوبه! عکس مرغایی ک خریده گذاشته میگه وای شوهرم خیلی خریده چجوری تمیز کنم!!!!

چرا عکس نذارن ؟؟؟ هیچ وقت دلیل مخالفت امثال شما رو نفهمیدم ... بنظرم از حسادت هست حرفاتون

آره دقیقا مثلا یکی که حتی از نظر مالی هم اوکی باشه بلاخره دلش میخواد دیگه...منم دوس دارم جهت ایده ولی خب اینجا فکر نکنم جاش باشه تو این اوضاع مملکت...
خدا به حق این شبای عزیز جواب صبرمونو میده پریسا جون اینو خودش توی قرآن گفته من دلم روشنه...

منم دوست ندارم بزارم چون حس میکنم ممکنه کسی نتونه درست کنه یا قدرت خریدش رو نداشته باشه یا از جشن و کارایی که میکنم هم سعی میکنم زیاد عکسی نزارم که کسی ناراحت نشه

متوجه نشدم چرا عکس غذا نزارن؟

سوال های مرتبط

مامان حبه قند مامان حبه قند ۲ سالگی
مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی