کولیک رفلاکس اشتها کمکی شیر خشک شیشه شیر

تصویر
۴ پاسخ

کجاش امسال خوبه؟ 😐

من که دو هفته اس خونه مامانمم😅🤩 بعد ۶ ماه البته عیدم اول خونه مامانمم بعد میرم خونهدپدر بزرگ مادربزرگ بعد پدرشوهر مادرشوهرم

من از خونواده شوهرم دورم
پارسال اونا عید اومدن خونم،امسال ک نیومدن😁
عید خونه بابامم
ینی همین الانشم خونه بابامم

ما که میریم خونه پدربزرگ و مادر بزرگ من ولی شنبه صبح اول مامان و بابام چون بابام بزرگ‌تر هستن و بعدش خونه مادرشوهر و پدرشوهرم.

سوال های مرتبط