۴ پاسخ

فکر کنم با قرص بشه
من چون حاملم دکتر گفت فقط لباس زیر تنگ بپوش تا خودش خوب بشه.
دردم داشتم، اما چیز خاصی نگفت
بعدم خودش خشک شد

عزیزم واقعیت من قرص خوردم تازه چند برابر شد دردم اصلا پیشنهاد نمیدم
اما من از درد دکتر رفتم گفت هر چی بتونی تحمل بکنی و دستش نزنی زودتر خشک میشه و واقعا دوستم یک هفته بعد من شروع کرد گفت توی چند روز سریع خوب شد
هرچی تحمل بکنی ندوشی یا قرصی نخوری و کلا خود شیر بمونه زودتر تموم میشه
و اینکه گفت اگه دیگه تحمل نداشتی کیسه آب گرم بگذار روش اما بیشتر از ۲ بار نشه در روز

من رفتم دكتر بهم قرص داد خشك داد
اگه زياده برو ممكنه خداي نكرده عفونت كنه

آره امروز برو زیر آب بدوش کمی سبک بشه بچه که مک نزنه کم میشه

سوال های مرتبط