من که تو خونه با شیور انجام میدم 😁
من واسه اصلاح ۵۰ دادم
من ابرو هام حالت و فرم خاصی نداره برای همین خودم دست نمیزنم ولی اگه فیبروزی چیزی کردین ابرو هاتونو شیور بهترین گزینه هست برای شیو صورت تو خونه
من چند روز پیش۱۰۰ دادم با اینکه صورتم پرررر بود سه بار بند انداخت شیور ماتیکی خریده بودم عالی بود ولی متاسفانه خونه خودم مونده دو سوته تمیز میکرد
فقط ابرو چند روز پیش ۴۰دادم🤣
اصلاح با نخ ۴۰۰؟؟ با وکس ۳۰۰ پرسیدم، ابرو هم ۱۰۰ میشه، ولی امروز خودم بر میدارم اصلا وقتش همندارم برم
من ۹۰دادم کرمان
اصلاح ابرو شمع 200
۷۰ اونم ۵۰ میدم 😂
من رفتم۷۰🥰
منم ۲۵۰ازم گرفت
لنتی من دیروز ی لاک کوچیک گرفتم 280کرد تو پاچم
من باابرو ۱۲۰
ابرو خالی250
جای همیشگیم ک میرفتم ۲۰۰میگیره.البت دفعه قبل ۱۰۰بود یهویی شد۲۰۰
دیشب 150
سمت ما هم گرون شده ابرو ۱۵۰ وکس ۴۰۰ یعنی دوتاش ۵۵۰ پنجاه
من خدم اصلاح میکنم پاکسازی ام تو خونه میکنم فقط پول تیغ و ماسک میدم 🤣
۷۰😂...
اصلاح با تیغ ۱۰۰
بند ۲۵۰
یا خدا
من خودم اصلاح میکنم چن ساله
من اصلاح کامل صورت و ابرو با وکس ۱۵۰
من رفتم 60 شد انقدم تمیز و کارش عالیه ک نگو 400 دیگه بی انصافیه😂
۱۵۰
من ۶۰
۱۰۰دادم دیروز فقط ابرو
اصلاح کامل ۲۵۰
۱۷٠گرفت با رنگ ابرو
فقط ابرو ۱۷۰
دوستم وکس انداخت ۴۷۰ با ابرو شد ۶۷۰😂
جای ما80
من ابروخالی ۲۰۰دادم
۱۳۰برا بند
من واسه اصلاح و شمع دادم دیروز ۲۵۰
۳۵۰ دوماه پیش شمع با ابرو
پس معلومه سمت شما خیلی ارزون
من اصلاح ابرو با شمع ۴۵۰
۲۵۰ اصلاح صورت و ابرو
اگه با ابرو باشی همین میشه
گرونه دیگ اونجانرو
چیکار کرده ک ۴۰۰ بگیره
من وکس و ابرو و ی ماسک طبیعی برا کاهش التهاب 250 گرفت خیلیه 400
سره گردنه س
۳۰۰شمع انداختم
چخبره ۴۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.