۵ پاسخ

آره گلم برو ی آن اس تی بده

خوش به حالت چیکار کردی درد هات شروع شد ؟؟؟

منظمه عزیزم زیر پنج دقیقه هم هست
دوش بگیر شیو کن ساک خودت و نی نی رو بردار برو زایشگاه ان شالله که به سلامتی زایمان کنی و ما رو هم دعا کن

دیگه ۳۸ هفتته پاشو برو بیمارستان بزا راحت شی

اره چون منظمه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری