از ۳۸ تا ۴۲ هر وقت دوست داشته باشه میاد🥹
بعضیا تا ۴۲ هم طول میکشه
اصلا دقیق نیست یکی ۳۸-۳۹ دردش میگیره یا کیسه ابش پاره میشه یا دهانه رحم باز میشه یکی هم شاید تا ۴۰ صبر کنه هیچ کدوم رخ نده و مجبور بشه سز کنه
دخترم ۴۰ هفته و ۳ روز بدنیا اومد😁
من شنیدم ۳۸ هفته و دور روز سزارین میکنن،اگ مشکلی پیش نیاد
نه از ۳۷ هفته امکانش هست دنیا بیاد
ن بابا از ۳۶ ب بعد میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.