قشنگع
ولی خب چیزی خاصی ندارع که استایلش کرده باشه
سادس
یه کت کوتاه با شلوار دمپا
من بودم اون دوتا آویز کیف رو در میوردم زیاد جالب نشده
خوبه اما یه نظر بدم اگه خواستی شیک ترش کنه زیر کتت یه شومیز یقه دار سفیدیا کرم بپوش یقش از کتت بیاد بیرون استیناشم یکم بزنه بیرون اویزای کیفتو در بیار دکمه کتو ببند شالتم اگه عوض کنی قهوه ای ساده باشه خیلی بهتر میشه
بادل خوش بپوشی قشنگه
زیادخوب نیس باشلوار دمپا این کت باکیف به هم نمیخوره چالب نیس
یکی از اویزای کیفو دربیار شالتم ساده انتخاب کن طرح دارنباشع مثلا میتونی شال ساده رنگ اسکارف کیفت بپوشی
عزیزم شلوارت به کتت نمیخوره
شال رو نیستم عوض کنی بهتر میشه
شلوار دمپا هم راسته بشه شیک تره
مبارک باشه کلا خوش تیپ و نازی
سال خوبی داشته باشی
ساده شیکه کیف کوچولوه آویز باز کن
مبارکه من امسال هیچی نگرفتم
خودت خیلی خوش اندام و بلندی ماشاالله اما اگه ایرادی نیست چندتا نکته بگم البته سلیقه هر کسی متفاوت ....زیر کتت چسبون نپوش یکم آزادتر باشه و جنس کشی نباشه جالبتر و کیفت آویزهاشو دربیار شالت هم ساده بپوش
قشنگه مبارکت باشه❤️
به خوشی بپوشی قشنگه گلی❤️
خیلی عالی به خوشی بپوشی
عالی عزیزم
مبارک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.