۸ پاسخ

بله از ماهم همینطور میشه
اما پسرم یبس میشد☹️🤔😄

من بخاطر اسهالش بهش سفکسیم دادم خوب شد

اره..

اره

من آزیترو میدم هیچ مشکلی نداره

اره متاسفانه

تو بزرگسال که میشه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلناز..دیانا مامان دلناز..دیانا ۱۱ ماهگی
مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی