۴ پاسخ

اره ولی کاملا پخته شده باشه و خیلی خیلی کم بده چون جیگر سنگینه براش دل درد بگیره دیگ ول نمیکنه اسیر میشی

من ديشب در حد يه حبه قند دادم، از كم شروع كن سنگينه

آره میتونی ولی چون اولین باره زیاد نده

بنظرم نه

سوال های مرتبط

مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی
مامان افرا سادات مامان افرا سادات ۱ سالگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱ سالگی