سلام مامانا ب دخترم میتونم جیگر بدم یا ن؟

۶ پاسخ

بله عزیزم از هشت ماهگی باید تو وعده های غذایی قرار بگیره

له کن و بده
اگ قلوه بدی بهتره

فکر نکنم

نه زبر دوسال سعی کن ندی چون خیلی سنگینه و دل درد میشن

من هشت ماهگی دادم...قاطی سوپ خیلی دوست داشت

ن عزیزم هضمش سخته

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾🫀 مامان گندم🌾🫀 ۱ سالگی
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱ سالگی
مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی
مامان افرا سادات مامان افرا سادات ۱ سالگی
مامان فاطمه سادات👼 مامان فاطمه سادات👼 ۱ سالگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان ماهلین سادات مامان ماهلین سادات ۲ سالگی