مامانا شیرگاو میتونم ب ارکان بدم یا ن

۶ پاسخ

اره فقد با اب قاطی کن اوایلش

نه نده بهش
تا ۱ سالکی ممنوعه
بعدش هم فقط شیر پاستوریزه میتونی بدی

گلم حوصله کن یکسال شد بده بهش
چون میگن نباید بدی تا یکسالگی

شیر پاکتی بده
گاو فک کنم از ی سال ب بعده

نه تا یک‌سالگی نباید بدی

باید تست بگیری که الرژی نگیزه خدای نکرده کم بده با ابجوش مخلوط کن

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۳ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۲ سالگی