بعد سزارین کِی تونستین روی پهلو بخابین؟

۹ پاسخ

بعد اینکه بخیمو کشیدم

همون روز توی بیمارستان به پهلو خوابیدم

از همون اولش

من تقریبا بعد یک ماه
ب پهلو دراز می‌کشیدم درد داشتم

از تو بیمارستان به پهلو میخوابیدم

از وقتی ک پاشدم راه رفتم

راحت 10 روز بعد

والا فقط راس میتونم بخابم ن ب کمرن ب چپ

شب دوم
فقط شب اول تو بیمارستان به پشت بودم

سوال های مرتبط