به جز پوشک دستمال مرطوب و لباس بقیش اضافه
همرو ميخواي ببري؟ نه بابا دختر
بيمارستان همه چي خودش ميده
به من كه همه چيز تو بيمارستان دادن اصلا ساك بچه رو باز نكردم كلا
چرا احساس میکنم وسایل دختر منه از دستمال مرطوب و فین گیر بگیر تا ست بیمارستانی....😂😂😂
چقد وسیله اضافه گذاشتی
کیسه و تب سنج و سوهان و شامپو برا چشه بیمارستان 🙁🙁
اینا وسایل بیمارستان؟؟؟
پوشک و دستمال مرطوب پستونک دو دست لباس یه سرهمی پتو دورپیچ و دستکش و جوراب پوآر
بقیه اضافه است الکی نبر بیمارستان اخه پیشبند ب کارت نمیاد
شوینده ها و تب سنج و سوهان برقی و برس و شونه اصلا لازم نیست عزیزم به کار نمیره
شورت عینکی پیشتبند شونه کیسه اب گرم شویندها فکنکنم ب کارت بیاد
اخی چ قشنگگگگ🫠🫠❤️
فقط لباسا و دستمال مرطوب و پوشک خشک کن پتو دور پیچ و قنداق رو بذار بقیه اضافه با شیر دوش و شیشه شیر که اینم انچنان واجب نیست تازه لباسا هم زیاده
عشقم فک کنم لباسم زیاد گذاشتی دو دست بردار کلاه و جورابم بردار یه دستم احتمالا بیمارستان تنش میکنه تحویل میده بهت
همه شوینده ها شونه و برس تب سنج اگ اون سفیده هم سوهان برقی اونم اضافه اس
شورت عینکی استفادع نمیشه
ناف بندم دکترا میگن نبندین بهتره
سوهانم نیاز نیس
کیسه اب گرم نیاز نیس
عزیزم شامپو اینا نبر اضافس یهو گم میشه
اینم بقیشه
شوینده تب سنج برس همه زیاده ی برس بردار فقط کیسه اب گرم هم نیاز نیس
شوینده و شونه اینا نیاز نیس
شویتده ها ت بیمارستان لازم نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.