خانما مهمه اسم به فامیلی بیاد؟؟؟؟

۵ پاسخ

من دوس دارم اسم ب فامیلی بیاد
چون اکثر جاها اسم و فامیل کنارهم میاد
ن با اسم پدر و مادر یا خواهر و برادر

اسم ب فامیلی نمیاد ک ما خودمون از بس اون اسم رو ب اون فامیلی باهم صدا میزنیم ک ب هم میان

نه ولی بیاد بهتره

یکی بود فامیلش بهاری بود، اسم دختراش باران و نسیم
باران بهاری و نسیم بهاری 😍
یکی‌هم آبی بود فامیلش اسمش نیلوفر. نیلوفر آبی 😁
اگه فامیل بچتون اینجوریاس از فرصت استفاده کنین خیلی باحاله

نه ربطی نداره بنظرم

سوال های مرتبط

مامان آنیا 👧و آریا🤰 مامان آنیا 👧و آریا🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسام و باران مامان ارسام و باران ۳ ماهگی
مامان 🩵🤱🏻amir ali مامان 🩵🤱🏻amir ali روزهای ابتدایی تولد
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی