من دوس دارم اسم ب فامیلی بیاد
چون اکثر جاها اسم و فامیل کنارهم میاد
ن با اسم پدر و مادر یا خواهر و برادر
اسم ب فامیلی نمیاد ک ما خودمون از بس اون اسم رو ب اون فامیلی باهم صدا میزنیم ک ب هم میان
نه ولی بیاد بهتره
یکی بود فامیلش بهاری بود، اسم دختراش باران و نسیم
باران بهاری و نسیم بهاری 😍
یکیهم آبی بود فامیلش اسمش نیلوفر. نیلوفر آبی 😁
اگه فامیل بچتون اینجوریاس از فرصت استفاده کنین خیلی باحاله
نه ربطی نداره بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.