۱۳ پاسخ

عزیزم منم ترسم همینه که نمیارم

عزیزم خدا توان مادری رو تو وجود همه ما به اندازه بی نهایت گذاشته
من زمانی که دختر اولمو داشتم میگفتم خدایا چقد بچه داری سخت و حشتناکه تازه اون موقع نزدیک خونواده م بودم ولی بعدش دوقلوها رو خدا بهم داد تازه فهمیدم بچه داری و سختیاش چیه
شاید اولاش سخت باشه ولی ی کم که از آب و گل در بیان مطمئن باش هم برای خودت عادی تر میشه هم راحت تر و اینکه میگی چه کار خوبی کردم بچه مو از تنهایی درآوردم من برا بچه ها خیییییلی سختی کشیدم ولی الان که با هم بودنشون میبینم روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم و میگم خدا چه لطفی در حقم کرده
اصلا نگران نباش تو یکبار مادر بودنو تجربه کردی مطمئن باش برای دومی بلدتری راحت تری و تواناتری
ضمنا خدا هم در همه حال کنارت و یاورت هست
ببخشید طولانی شد🙏

منم دو روز پیش دردم گرفت نشستم گریه کردم نه از درد
از ترس اینکه میتونم از پسش بربیام یا نه
🥲🫠

منم دقیقا همینطور میترسیدم. امروز دومین روزیه که نه مامانم و نه شوهرم نیستن. سخته ولی خدا بزرگه. توکل کن به خدا

من که بچه اولیه تو دهنم هزاران سواله و هزاران نگرانی

انشالله که خدا خودش کمکت میکنه نگران نباش عزیزم😉🥹🥰👌

منم همینم عزیزم.خدا بزرگه

منم همینطور دوتا کوچیک زیر ۲سال نمیدونم‌میتونم یا نه😑الان خونه مامانمم فعلا

منم گاهی این حس و دارم ولی خدا بزرگه

منم شرایطم مثل شماس ولی خدا بزرگه نگران نباش💕💕

مسخره می کنی اگه نمی تونی اقدام به بارداری نکن و حامله نشو دیگه

واقعا سخته من الان به گوه خوردن افتادم دست تنها پشت دستمو داغ کردم اسم بچه نیارم

همونطور که قبلیو بزرگ کردی اینم میتونی خواهر به کمک خدا

سوال های مرتبط

مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی
مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری