۱۶ پاسخ

سلام من هفته ۹ بارداری هستم. علائم خاصی ندارم. فقط بعدازظهرا انگار تو دلم میشورن. شما هم همیطورین؟ 🥺

فرشات چقد قشنگن

منم دست و دلم ب هیچی نمیره

شبیه فرشای منه فرشات

چه فرشای خوشگلی

من كه همه جا رو تميز كردم منتظرم، زندگي هميشه بالا و پايين داشته بخواي تو ذهنت بسپاري كه ادمو از پا درمياره
توكل به خدا

منم همینطوردرازکشیدم
جاروهم نکردم😑

انشالا روزای خوب میاد 🕊️

دقیقا همه اینجوری ان انشاالله سال جدید سال شاد و خوشی برای همه باشه 🫂❤️🤲

منم فقط یه سبزه ودوتاماهی گرفتم اصلا حس وحال چیدن هفت سین نیست بیخیال شدم.

دقیقا من حتی دلم نمیخاد یه جارو بزنم با اینکه وسواسی ام ولی دست و دلم به کاری نمیره

سلام خوبین
من 27باید پریود میشدم نشدم. دیروز تست دادم منفی بود چند روز دیگ تست بدم؟

روزای خوب میاد دل همه ی داغ دیده ها شاد میشه

میگن😢

من که یه بشقاب جابجا نکردم
سفره هم نگرفتم
فقط چند تا تیکه لباس برا دخترم گرفتم که بچه هست دلش میخواد وگرنه اصلا و ابدا دلم نمی‌خواد زنده هم باشم 😭😭😭😭

من امسال ۷ سین هم نچیدم حوصله ندارم اصلا هیچکاری نکردم

سوال های مرتبط