سلام من هفته ۹ بارداری هستم. علائم خاصی ندارم. فقط بعدازظهرا انگار تو دلم میشورن. شما هم همیطورین؟ 🥺
فرشات چقد قشنگن
منم دست و دلم ب هیچی نمیره
شبیه فرشای منه فرشات
چه فرشای خوشگلی
من كه همه جا رو تميز كردم منتظرم، زندگي هميشه بالا و پايين داشته بخواي تو ذهنت بسپاري كه ادمو از پا درمياره
توكل به خدا
منم همینطوردرازکشیدم
جاروهم نکردم😑
انشالا روزای خوب میاد 🕊️
دقیقا همه اینجوری ان انشاالله سال جدید سال شاد و خوشی برای همه باشه 🫂❤️🤲
منم فقط یه سبزه ودوتاماهی گرفتم اصلا حس وحال چیدن هفت سین نیست بیخیال شدم.
دقیقا من حتی دلم نمیخاد یه جارو بزنم با اینکه وسواسی ام ولی دست و دلم به کاری نمیره
سلام خوبین
من 27باید پریود میشدم نشدم. دیروز تست دادم منفی بود چند روز دیگ تست بدم؟
روزای خوب میاد دل همه ی داغ دیده ها شاد میشه
میگن😢
من که یه بشقاب جابجا نکردم
سفره هم نگرفتم
فقط چند تا تیکه لباس برا دخترم گرفتم که بچه هست دلش میخواد وگرنه اصلا و ابدا دلم نمیخواد زنده هم باشم 😭😭😭😭
من امسال ۷ سین هم نچیدم حوصله ندارم اصلا هیچکاری نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.