دلیلش چیه نذاریم؟
بله چون ایرانیم و تحت هر شرایطی یلدا و نوروز و اجرا میکنم
بله سفره میذارم
هر اتفاقی بیفته باید چراغ امید رو توی دلمون روشن نگه داریم
به امید سالی روشن و پر از اتفاقات خوب
و پیروزی و سربلندی وطن
بادخترم دیروزباچیزهایی که توخونه داشتیم یه سفره ساده وکوچیک چیدیم
بله. ذ
بله
صد درصد
من نمیندازم
بله دلیلی نداره بندازیم ما ایرانی هستیم و اینا سنت دیرینمونه
چرا نندازیم؟؟؟؟؟؟؟؟
آره به خاطر ذوق پسرم چیدم
اره چرانندازیم عیدهست وسفره هفتسین
بله یدونه سفره کوچیک انداختم بخاطر دخترم خیلی ذوق کرد
نه یکی از عزیزام فوت شده اصلا دل و دماغ ندارم
ان شالله سال دیگه
صد درصد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.