۱۵ پاسخ

دلیلش چیه نذاریم؟

بله چون ایرانیم و تحت هر شرایطی یلدا و نوروز و اجرا میکنم

بله سفره میذارم
هر اتفاقی بیفته باید چراغ امید رو توی دلمون روشن نگه داریم
به امید سالی روشن و پر از اتفاقات خوب
و پیروزی و سربلندی وطن

بادخترم دیروزباچیزهایی که توخونه داشتیم یه سفره ساده وکوچیک چیدیم

تصویر

بله. ذ

بله

صد درصد

من نمیندازم

بله دلیلی نداره بندازیم ما ایرانی هستیم و اینا سنت دیرینمونه

چرا نندازیم؟؟؟؟؟؟؟؟

آره به خاطر ذوق پسرم چیدم

تصویر

اره چرانندازیم عیدهست وسفره هفتسین

بله یدونه سفره کوچیک انداختم بخاطر دخترم خیلی ذوق کرد

تصویر

نه یکی از عزیزام فوت شده اصلا دل و دماغ ندارم
ان شالله سال دیگه

صد درصد

سوال های مرتبط

مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 ۵ سالگی
اینم تم تولدیی قلب خونه
🦋🤍
# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک