۴ پاسخ

آره خیلی درد داره
داخل دو تا پا زده میشه

قرص روباکسول بگیر بخور
کار آمپول رو میکنه

کپسول ایندومیتاسین بخور خوب میشی

موتوکاربامول برای گرفتگیه ک باز کنه
اگ درد داری مسکن بزن مث پیروکسیکام و دینوفناک
اگ گرفته متوکاربامول بزن

سوال های مرتبط