۱۴ پاسخ

اشتباه میکنین نمیچینین
بنظرم بچین

چرا نچینی حتما بچین

منم نچیدم حسش نیست نه جایی میرم نه کسی میاد مثل روزای عادی

منم نچیدم انگیزه نداشتم

من تصمیم نداشتم ولی امروز گفتم بچینم که اومدم بازار یهووو فرستادم بیمارستان بستری م گردن😭😭😭

منم نچیدم

منم نچیدم 🥲

من نچیدم فکر نبود رهبر اصلا باعث شده هیچ انرژی نداشته باشم ان‌شاءالله جشن پیروزی ایران

من بعنوان بزرگتر عزادار کشورمم و واقعا خسته و ناراحتیم، ولی بچه هامون که گناهی نکردن، درکی از این مسائل ندارن، اتفاقا امسالو حتما بچینین تا یکم حال و هواشون عوض بشه!! من که با دخترم دوتایی چیدیم و بیشتر کارارو از دخترم خواستم انجام بده که هم اشنا بشه هم حس و حال خونه عوض بشه

بچین خوش یمنه الان شبکه یک تلویزیون هم چیده

منم نچیدم نمیدونم چرا دلم نمیاد 🥹🥹🥹🥹

منم نچیدم

من

ما هم عزادار پدرشوهرمیم نچیدیم

سوال های مرتبط

مامان شاهان جون مامان شاهان جون ۳ سالگی