تو هیچ کاری عجله نکن
فقط همینو بهت میتونم توصیه کنم
من برای هیچ کاری عجله نکردم گذاشتم وقت مناسب خودش و امادگی بچم
بعد اینقد راحت هم شیرو هم پوشکو گذاشت کنار ک ن من نه دخترم اذیت نشدیم
من.من
منم نگرفتم
اوف واقعا چقد دیر میگیرن من ۱سال ۱۰ماه گرفتم
منم نگرفتم هنوز
منننننن
من تازه گرفتم یه هفته ای میشه
تازه دیروز پی پی شو تو صندلیش کرد
ولی شبا پوشکش میکنم
امشب نمیخوام پوشک کنم دیگه
من وهیچ عجلهذای ندارم بچم اماده بودمیگیرمش استرس الکی نده بهش
من.. بچم اصلا راضی نمیشه ۲۴ ساعت خودشو نگه میداره تا حالش ید شه
من چون حوصله کل کل با بچه ندارم بوقتش راحت میگیرم
من بچمو از یک و نیم سالگی تا حالا گرفتم بزرگ شدن دیگه
تقریبا ۴۰ روزه گرفتم
من شش ماهه گرفتم
من یه هفته ای هست گرفتم، فقط شبا برا خواب می پوشونم اونم به زودی می گیرم ان شا الله
من
بعداز تعطیلات میگیرم
من🖐🏻 البته جیششو خودش میکنه
ولی 8ماهه پی پی رو باید تو پوشک کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.