۹ پاسخ

سرکه انرژی منفی دور میکنه

برای منم ۸سینه،اگه ساعت بزارم میشه ۹ سین😂

پایداری. پاکی. تبدیل و دگرگونی

منم امسال یه سین بیشتر داشتم 🫠سین مثل سامیار🥰

دارچین واسه چیه

وسط سیر و سمنو چیه گذاشتی؟

منم سرکه ندارم بزارم . میگم نماد چیه اگه مهم نیست نزارم😂

مال ما ۱۰ سینم میشه😂😂

آجیل نماد چیه😄

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۶ ماهگی