۳ پاسخ

ببین درست کردنش فرق داره مثلا اگه قراره ۶۰ تا درست کنی ۳۰ تا میریزی دو پیمونه شیرخشک اونو خوب حل میکنی بعد سی تا اب دیگه رو میریزی روش، یکم دمای اب بالاتر باشه بهتره من با چنگال هم هم میزدم

چون غلیظ تره دیگه با چنگال باید حسابی هم بزنی تا یه دست بشه

حل میشه که

سوال های مرتبط