سلام به نظر شما جنسیت نینی من تو سونو NT چیه؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

دختره

دختر..

این عکسا رو از کجا میارین چرا سونوی من بهم عکس نمی‌ده

دخمله که

دختره

آخی انگار میخواد شیر بخوره و اونی ک بالاشه انگار ممه هس😁🥹

شاید دخمل❤️

دختره احتمالا

دختره عزیزم 😍😍😍

احتمال نداد؟؟

سوال های مرتبط

مامان نام نداره فعلا مامان نام نداره فعلا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری