نه خوبه عزیزم مال من یکم بزرگتره
ولی سنگین شدم از الان خدا بخیر ماه های بعد رو
خوبه عزیزم
نه عزیزم خیلیم طبیعی و قشنگه
مال من کوچیکتره
بچت دختره یا پسر
منم همین اندازش
مال من الان تازه رفتم تو ۶ انقدر
نه خوبه و نرماله
شکم من از شما کمی کوچیکتره
البته من بچه بیشتر تو پهلوهامه
نه دیگه خوبه
خوبه عزیزم نرماله شکم منم تو لباس تنگ در همین حده...هم هفته ایم 🥹
نه خیلی هم نرماله عزیزم
نه خوبه که
کاش مال منم اینجوری بود 🫠
نه خوبه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.