خانوما واسه ۷ ماهگی زیاده شکمم؟حس میکنم زیاده🙃

تصویر
۱۴ پاسخ

نه خوبه عزیزم مال من یکم بزرگتره
ولی سنگین شدم از الان خدا بخیر ماه های بعد رو

خوبه عزیزم

نه عزیزم خیلیم طبیعی و قشنگه

مال من کوچیکتره

بچت دختره یا پسر

منم همین اندازش

مال من الان تازه رفتم تو ۶ انقدر

نه خوبه و نرماله
شکم من از شما کمی کوچیکتره
البته من بچه بیشتر تو پهلوهامه

نه دیگه خوبه

خوبه عزیزم نرماله شکم منم تو لباس تنگ در همین حده...هم هفته ایم 🥹

نه خیلی هم نرماله عزیزم

نه خوبه که

کاش مال منم اینجوری بود 🫠

نه خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان خانوادپنج نفره مامان خانوادپنج نفره ۱۲ ماهگی