۵ پاسخ

خب یک بهش بده مشکلی نداره. من پسرم یکسال ش شده بود تا چند ماه هنوز ۲ میدادم چون اصلا غذا نمی‌خورد ، دکتر داروخانه گفت یک از همه بیشتری مواد مغذی ش بعدش هم ۲ بهتره ۳ هست
۳ دیگه چون بچه غذا خور شده مواد مغذی کمتری داره

میتونی همون یک رو بدی ایرادی نداره تازه یک قویتر هست

کجا هستین شما

من که دو گرفتم بود

هی سر بزن بگیر

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۶ ماهگی
مامان نوراونیلا مامان نوراونیلا ۱۳ ماهگی
مامان Mahlin Janam مامان Mahlin Janam ۸ ماهگی
مامان کارن8سال وتیارا مامان کارن8سال وتیارا ۱۲ ماهگی
مامان نوراونیلا مامان نوراونیلا ۱۳ ماهگی