خب یک بهش بده مشکلی نداره. من پسرم یکسال ش شده بود تا چند ماه هنوز ۲ میدادم چون اصلا غذا نمیخورد ، دکتر داروخانه گفت یک از همه بیشتری مواد مغذی ش بعدش هم ۲ بهتره ۳ هست
۳ دیگه چون بچه غذا خور شده مواد مغذی کمتری داره
میتونی همون یک رو بدی ایرادی نداره تازه یک قویتر هست
کجا هستین شما
من که دو گرفتم بود
هی سر بزن بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.